• fb.svg
  • instagram.svg

Veel gestelde vragen (FAQ)

Bekijk hier de veel gestelde vragen met betrekking tot het bestellen van onze producten. Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur dan uw vraag naar faq@yosonline.nl.

Ik ontvang geen mail bij registratie.

Als er geen mail is ontvangen bij registratie, check dan de ongewenste e-mail / spam postvak.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

Als er geen orderbevestiging is ontvangen, check dan de ongewenste e-mail / spam postvak.

Hoe kan ik filters gebruiken om te zoeken?

U kunt filters toepassen om gemakkelijker stoffen te zoeken. Deze filters zijn: Kleur, Patroon, Ontwerper en Collectie.

U kunt in de 4 filters diverse waarden aanklikken. Daarna klikt u op de balk 'Filters toepassen" en uw selectie wordt getoond. U kunt daarna andere filters aan- of uitzetten, of u zet alle filters in 1 keer uit door op "Wis filters" te drukken.

Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt uw wachtwoord aanpassen bij uw profiel. Deze link kunt u vinden naast uw gebruikersnaam rechtsboven in de pagina.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Bij het inloggen staat een link die u kunt volgen om uw wachtwoord te resetten.

Hoe kan ik mijn gebruikersgegevens bijwerken?

Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Ga naar Bekijk Gebruiker. Onder "Overige informatie" kunt u uw gegevens aanpassen.

Can I order from abroad?

Yes, you can order from abroad. Please send your order to bestelling@yosonline.nl, and you will get an invoice of your order with the shipping costs first and after your approval an associated payment request. After you have paid your order will be posted. You can follow your order by Track & Trace of PostNL.

The general terms and conditions ("Algemene voorwaarden") apply to the agreement. Outside the European Union, there may be possible additional customs fees which are not part of the agreement with Yosonline.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, u kunt u bestelling in het buitenland ontvangen. U dient dan uw bestelling te mailen aan bestelling@yosonline.nl  U ontvangt dan eerst een factuur incl. bijdrage verzendkosten. Na betaling van de factuur wordt uw bestelling verzonden. U kunt uw bestelling volgen via Track & Trace van PostNL.

Kan ik een afwijkende bestelling plaatsen?

Ja, u kunt een afwijkende bestelling plaatsen. Stuur hiervoor een bericht naar bestelling@yosonline.nl

Ik heb een vraag over mijn bestelling.

Bij een vraag over uw bestelling kunt u een e-mail sturen naar bestelling@yosonline.nl.

Via welke methode kan ik betalen bij Yosonline?

Om een bestelling te plaatsen bij Yosonline heeft u een account nodig. Klik hier om u te registreren. Volg dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’

Stap 2: klik op ‘bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)

Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling.

Waar kan ik zien wat ik in mijn winkelwagen heb?

Uw winkelwagen is te bekijken als u op de link "Bekijk Winkelwagen" rechts bovenin de pagina klikt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling of een artikel uit uw bestelling annuleren door een e-mail te sturen naar annulering@yosonline.nl. Als uw bestelling verzonden is, is annulering helaas niet meer mogelijk.

Waar kan ik mijn e-mailadres aanpassen?

U kunt uw e-mailadres aanpassen bij uw profiel. Deze link kunt u vinden naast uw gebruikersnaam rechtsboven in de pagina.


Foto Yosonline 1 1